ПрАТ "Ужгородська швейна фабрика"

Код за ЄДРПОУ: 00309140
Телефон: 0312-612304
e-mail: main@parada-ua.com
Юридична адреса: 88018,Закарпатська обл.,м.Ужгород,вул.Льва Толстого,40
 

Річний звіт за 2011 рік

Опис бізнесу(текстова частина)

Важливі події розвитку (в тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення, виділ) ЗАТ"Ужгородська швейна фабрика" створене вiдповiдно до Установчої угоди вiд 30.01.1995 р. шляхом реорганiзацiї Орендного Закарпатського виробничо-торгiвельного швейного об"єднання.
Сьогоднi Ужгородська швейна фабрика вiдомий у Європi виробник високоякiсного стильного обягу. З метою просування кращих зразкiв виготовленого одягу на вiтчизняному ринку у 1998 роцi створено торгову марку "Парада".
Ужгородська швейна фабрика - це мобiльне виробництво, що працює за сучасними технологiями з дотриманням високих європейських стандартiв якостi, з ефективним управлiнням та якiсним обслуговуванням замовникiв. Вже бiльше 10 рокiв ми успiшно шиємо на замовлення жiночий та чоловiчий одяг для провiдних європейських компанiй та вiдомих торгових марок.
Про організаційну структуру емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив розвитку, зміни в організаційній структурі у відповідності з попереднім звітним періодом Мiсцезнаходження Товариства - .Ужгород,вул.Л.Толстого,40.
До складу пiдприємства входять будiвлi, цехи, магазини.
Фiрмовий магазин "Парада" по вул. Л.Толстого, 40, поряд з пiдприємством, що дає можливiсть широкого вибору для кожного покупця оптимального розмiру та ексклюзивного пiдбору цiлiсного ансамблю одягу.
дочiрнiх пiдприємств, фiлiй, представництв та iн.пiдроздiлiв немає
Будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій Пропозицiй щодо реорганiзацiї з боку третiх осiб не поступало.
Опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо) Бухгалтерський облiк на пiдприємствi ведеться згiдно закону України "Про
бухгалтерський облiк".Основнi засоби вiдображенi в облiку за фактичними
витратами на їх придбання, доставку та виготовлення. Iндексацiї балансової
вартостi основних фондiв проводились згiдно з механiзмом та iндексами
встановленими державними органами.
Нарахування амортизацiї основних засобiв проводилось методом зменшення
залишку шляхом використання встановлених форм до залишкової вартостi
основних засобiв на початок звiтного перiоду.
Запаси включають сировину та матерiали, придбанi напiвфабриками, паливо,
запаснi частини,незавершене виробництво, тару,готову продукцiю,товари
для перепродажу.Запаси облiковуються за собiвартiстю.Собiвартiсть запасiв
включає витрати на їх придбання,доставку та переробку.
Для розрахунку собiвартостi реалiзованої продукцiї застосовується метод
конкретної iдентифiкацiї запасiв, що фактично використанi.
Готова продукцiя вiдображається за виробничою собiвартiстю.
Грошовi кошти включають суму грошей у касi i на розрахунковому рахунку в банку.
Дебiторська заборгованiсть вiдображається за реальною вартiстю, тобто з
вирахуванням сумнiвних боргiв.
Витрати на податок на прибуток включають податки,розрахованi у вiдповiдностi
до дiючого податкового законодавства, з врахуванням суттєвих тимчасових
рiзниць, якi були компенсованi у звiтному перiодi.
Бухгалтерський облiк ведеться за журнально-ордерною формою.
Текст аудиторського висновку
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформація про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його положення на ринку; інформація про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання Засноване в серединi минулого столiття, пiдприємство володiє кращими традицiями швейного виробництва. Сьогоднi це колектив професiоналiв, який працює творчо i вiдповiдально, зберiгає високу конкурентноздатнiсть i, завдяки цьому, досягає переконливих успiхiв як у сприятливi, так i складнi перiоди загального економiчного розвитку.
Ужгородська швейна фабрика - це мобiльне виробництво, що працює за сучасними технологiями з дотриманням високих європейських стандартiв якостi, з ефективним управлiнням та якiсним обслуговуванням замовникiв. Вже бiльше 10 рокiв ми успiшно шиємо на замовлення жiночий та чоловiчий одяг для провiдних європейських компанiй та вiдомих торгових марок.Вiдповiдно до сучасних вимог постiйно вдосконалюємося. Працюємо у трьох напрямках: на умовах давальницької сировини, повного експорту та виготовлення продукцiї на вiтчизняний ринок.
На українському ринку Ужгородська швейна фабрика вiдома своєю торговою маркою "Парада". Постiйне оновлення колекцiї моделей сприяє пiдвищенню конкурентноздатностi одягу вiд "Паради", який знаходить своїх покупцiв серед тих, хто бажає бути успiшним, елегантним i неповторним.
Для виготовлення продукцiї ТМ "Парада" використовуються високоякiснi тканини та комплектуючi провiдних виробникiв Iталiї, Болгарiї, Чехiї, Туреччини та Нiмеччини.
Пiд брендом "Vertex" вiдшиваються чоловiчi штани, якi користуються неабияким попитом серед представникiв сильної статi.У виробництвi використовуються найкращi тканини: вовна, напiввовна, полiестер, бавовна, вельвет.
Основнi вироби ЗАТ "Ужгородська швейна фабрика":
жiночий одяг: жакети, штани, шорти, спiдницi, сукнi, блузи, плащi, напiвпальто;
чоловiчий одяг: штани, шорти.
На європейському ринку швейної промисловостi пiдприємство успiшно продає свої вироби вже понад 12 рокiв. Основнi ринки збуту знаходяться в Англiї, Францiї, Iталiї, Нiмеччинi та Голландiї. Пiдприємство володiє багаторiчною iсторiєю виробництва одягу для провiдних європейських компанiй, таких вiдомих торгових марок: Next, Antonelle, Tara Jarmon, Mark Jacobs, Moloko, Maje, Blancs Manteaux, Blacky Dress, Jean Paul, Rabe, Hobb's, Lener Cordier, Moschino, Alberta Ferretti, Daniel Hechter, Celio, SYM.
Інформація про основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб фінансування Для виготовлення замальовок та градуювання фабрика застосовує систему "Julivi CAD", яка здiйснює конвертацiю розкладок та лекал форматiв ASSYST, GERBER, ACCUMARC, INVESTRONICA, LECTRA. У розкрiйному цеху запроваджена автоматична система розкрою "Investronica".
У розпорядженнi фабрики - високопродуктивне обладнання свiтового рiвня: механiзований настильний комплекс фiрми "Kuri", унiверсальнi та спецiальнi машини фiрм JUKI (Японiя), DURKOPP (Нiмеччина), BROTHER (Нiмеччина), Union Special (США), встановленi преси фiрм Kannegiesser (Нiмеччина), BRISAY (Нiмеччина) та обладнання для волого-теплової обробки фiрм VEIT (Нiмеччина) i PRIMULA (Грецiя).
ЗАТ "Ужгородська швейна фабрика" одним з перших у легкiй промисловостi України акредитоване незалежною агенцiєю з Великобританiї по системi управлiння якiстю ISO 9002:1994. У 2002 р. здiйснено перехiд до новiшого стандарту - ISO 9002:2000.
Інформація про основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства, інформація щодо планів капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, в тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення Основнi виробничi цехи площею 3300 кв.м., склад готових виробiв - 600 кв.м. Складськi примiщення обладнанi для зберiгання готової продукцiї в пiдвiшеному виглядi.
Всi основнi засоби власнi. обмежень при використаннi немаєЗалишкова вартiсть ОЗ станом на 31.12.2011 р. складає 5426 тис.грн.
на балансi товариства рахуються роздрiбнi торгiвельнi фiрмовi магазини "Парада" по вул.Л.Толстого,40 та "Марiя-2" по вул.Богомольця,22
Інформація щодо проблем, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень Основнi проблеми,якi впливають на дiяльнiсть Товариства:
- низька платоспроможнiсть населення та органiзацiй в цiлому;
- високi податки, недосконалiсть податкового законодавства;
- зростаючi цiни на сировину, енергоносiї
- недобросовiсна конкуренцiя з боку приватних установ та пiдприємцiв.
Інформація про факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за порушення законодавства За звiтний перiод пiдпариємство не виплачувало штрафних санкцiй та компенсацiй.
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента Товариство фiнансує свою дiяльнiсть за рахунок власних та кредитних коштiв
Дотацiй та iнвестицiй у звiтному перiодi не отримувало.
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та про очікувані прибутки від виконання цих договорів У звiтному перiодi товариство виконало всi заключенi угоди
Стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому) Основними планами Товариства є :
- розширення виробництва
- реконструкцiя та ремонт матерiально-технiчної бази пiдприємства
- заключення взаємовигiдних контрактiв з партнерами з України та зарубiжжя.
Опис політики емітента щодо досліджень та розробок Пiдприємство розвивається. Експериментальний цех оперативно, протягом 3-5 днiв, розробляє лекала i взiрцi нових моделей одягу. Термiни визначаються тiльки складнiстю та кiлькiстю моделей, що готуються до запуску на виробництво.
Інформація щодо судових справ, стороною в яких виступає емітент, його дочірні підприємства або його посадові особи (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових справ про це зазначається Значнi судовi справи вiдсутнi.
Інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі, за наявності, інформацію про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі Щороку збiльшуючи обсяг виробiв пiд власною торговою маркою, пiдприємство зацiкавлене у спiвпрацi з виробниками сировини для продукцiї та фiрмами, що займаються реалiзацiєю товару.